Bli abonnent Nyhetsbrev Annonser hos oss

Si din mening om servicenivået på norske marinaer

Vi i Båtliv ønsker å kartlegge servicenivået langs kysten. Har du positive eller negative opplevelser som gjelder dette, vil vi gjerne høre din mening.

Publisert

Selv måtte vi ha oljeskift på vår motor i sommer. Vi ringte til Suzukiforhandleren på Herføl Marina. De hadde full bemanning i sommer, og skrudde på båter fra morgen til kveld. Vi opplevde servicenivået som helt fantastisk, og snakket også med andre kunder som hadde båter liggende ved brygga der. Alle virket godt fornøyd med måten daglig leder Lars Bustgaard taklet sommertrykket på. At du i tillegg kunne få deg en matbit på kroa, handle dagligvarer, bensin og andre båtartikler i samme slengen, gjorde at vi ble meget imponert over servicenivået og at det gikk an å smile til kundene.

Har du lignende eller andre opplevelser så fortell oss dette så raskt som mulig. Enten om du kommenterer i feltet under artikkelen, eller du sender e-post til [email protected]