Bli abonnent Nyhetsbrev Annonser hos oss

Nytt design og nye farger

Messa handler ikke bare om båter. For mange er standene med tilbehør og og bekledning vel så interessante.

Publisert

HOVEDBILDE: Den store nyheten innen seiltøy er det Adidas som står for. Et utvalg fra kolleksjonen vises under Oceanis 41. Her med designer Erik Joneid og markedsjef Stefan Hasse.

Fornebu:

I tillegg til et stort antall båter er utstyrsprodusentene på plass i Telenor Arene med sine nyheter. De fleste store seiltøyprodusentene har også i år flere nyheter å vise frem; enten i form av nye farger, eller helt nye modeller.

Spesielt interessant er det Adidas, som tidligere ikke har satset på teknisk seiltøy, viser frem sin nye kolleksjon på Sjøen for alle.  Erik Joneid, som er har ansvar for mye av deisgnet mot det skandinaviske markedet  er tilstede sammen med markedsjef Stefan Sasse. Deler av kolleksjonen kan sees under Normars Oceanis 41.

Helly Hansen lanserer i tillegg til flere helt nye produkter også fjorårets populære Salt-serie i flere farger enn "retro"-fargene rødt, hvitt ogg blått. Nytt av året er Salt-jakkene i mellomblått, rosa og lyseblått.

Ålesund-firmaet Regatta har med seg en helt ny serie seiltøy for kvinner og menn, bestående av tre-fire forskjellige sett. Også Gill og Henri Lloyd kommer med nyheter på tøyfronten.

Se flere bilder ved å klikke på linken under