Bli abonnent Nyhetsbrev Annonser hos oss

Mr Maritim Øyvind Jørgensen

Maritim-kjedens grand old man drar gjerne på båttur i Arendalskjærgården i en flytende badestamp når han ikke terroriserer omgivelsene med sekkepipe, men meste­parten av den våkne tiden tilbringer han med logistikksystemer på kontoret.

Publisert Sist oppdatert

Eget bunnstoff

– Salget er bra i hele landet. Båtpleiemidler er stort. Vi lanserte eget bunnstoff for noen år siden. Det går mye i tauverk og den slags utstyr. Klær kommer mer og mer, og fiskeutstyr har kommet veldig de siste årene, sier Jørgensen.

Han påstår at båtutstyr ikke er spesielt dyrt i Norge sammenlignet med i andre land, og han er ikke så veldig redd for konkurransen fra utlandet på Internett.

– Det vi selger aller mest av, er kartplottere og hvitevarer til båt, sier han.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt abonnement - 49 kroner per måned, første måned gratis

Bestill her

Digitalt abonnement - 495 kroner per år

Bestill her

Total abonnement - 949 kroner per år

Bestill her