PRESSE: Frode Pedersen
UTFLAGGING: Knut Heiberg-Andersen

Hør Heiberg-Andersen

Knut Heiberg-Andersen forteller om utflaggingen av Windy når Norsk Maritimt Forlag inviterer til bransjeseminar i november.

Publisert Sist oppdatert

Markedskommunikasjon og markedstilpasning er stikkordene når Norsk Maritimt Forlag A/S inviterer til bransjeseminar fredag 9. November på Dronningen på Bygdøy. Sentrale personer i båt- og mediebransjen kommer for å dele sine tanker. Prosjektansvarlig Tor-Kristian Øines melder om stor interesse for seminaret.

MERKEVARE: Deltagerne på seminaret får blant annet høre Windy-sjef Knut Heiberg-Andersen tanker om hvordan utflagging av Windy-produksjonen vil påvirke den kjente merkevaren.

MEDIA: Kommunikasjonsrådgiver Lasse Gimnes vil fortelle om ulike mediekanaler, som TV, magasin og internett,  og hva som kjennetegner disse.

PRESSE: Redaktør Frode Pedersen i Båtliv kommer for å si litt om hvordan redaksjonen tenker, og hvordan man kan levere tekst og bilder som journalistene mener er verdt å publisere.

BRANSJE: Fra Sverige kommer Sweboat-sjef Mats Eriksson for å fortelle om hvordan båtbransjen der jobber overfor publikum og myndigheter.

100.000 båtinteresserte

–    Jeg er veldig glad for den gode responsen vi har fått på seminaret vårt fredag ettermiddag 9. November på Dronningen på Bygdøy, og kan opplyse om at det fortsatt er noen plasser ledige for dem som ønsker å delta, sier Tor-Kristian Øines. Faglig program starter om formiddagen og holder på til middag, som bilr servert kl 19:00.

Han forsømmer ikke anledningen til å minne om at Båtlivs nettside batliv.no har opptil 100.000 båtinteresserte lesere hver måned, som bransjen kan komme i dialog med. Seilas.no har drøye 50.000 båtinteresserte lesere (unike brukere) hver måned, og omtrent det samme har seilmagasinet.no.

Vil du delta på seminaret? Ta kontakt med Tor-Kristian Øines på mail her.