Bavaria Sport 360 Coupe

MYE MER ENN SOLGLØTT: Store vindusflater som gir 360 graders panoramautsikt kombinert med en stor takluke får oss nærmest til å glemme at vi er inne i en lukket båt.
GÅR FINT: Med 2x Volvo Penta D3 går båten uventet godt.
BELYSNING: Under dekk preges av god design og moderne belysning.
AKTERLUGAR: I tillegg til en sofabenk som også kan brukes som køye er det to større køyer.
DEJA VU: Å skyve ut setene er en smart løsning som vi først så i aker-kabinbåten til Marex.
STOR OG STØRRE: Dobbelkøya i forlugaren kan forlenges ved behov med et enkelt grep.
FULL KONTROLL: Gasskontroll for to motorer og joystick.
INVESTORER: Bavaria er satt under administrasjon og søker nye eiere.
BAVARIA SPORT 360 COUPÉ
FORNØYD: Daglig leder Lars-ErikSolvang i Bavaria Motorbåt Norge.
ÅPENT: Selv om båten er lukket og gur mulighet for forlenget båtsesong, kan takluke åpnes, og sommeren slipper inn.
BAVARIA SPORT 360 COUPÉ

Tysker for nordiske forhold

Sjelden ser vi båter med så god plassutnyttelse som i nykommeren Bavaria Sport 360 Coupe, som er spesielt tilpasset nordiske forhold.

Publisert Sist oppdatert

En av årets store begivenheter på Båter i Sjøen var nyheten fra Bavaria. Designeren bak den nye modellen er Marco Casali fra det italienske designfirmaet Too Design. Han står også bak Bavaria Virtess 420, som har vunnet flere prestisjetunge priser. Bavaria Sport 360 Coupe er bygget på et velprøvd skrog, fra Bavaria Sport 35. Denne nye modellen kommer i flere varianter, både med tekstiltak, fast tak og den tredje med lukket versjon med glassdører, som vi har her til prøvekjøring.

– Jeg er sikker på at dette er en størrelse som treffer det norske markedet godt, sier Lars-Erik Solvang i Bavaria Motorbåt Norge.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER