FARGERIKE: Caroline i Henri Lloyd turkis/hvit kjole og Ottilie-kjole, Pernille i Klara-jakke og Filippa navy/hvit kjole.
IS-PAUSE: Alexander i Adrian windstopper fra Holebrook og shorts fra Sail Racing. Vorstherhunden Linux med Petfloat redningsvest fra Crewsaver.
LUNT OM BORD: Pernille i Klara jakke og Alexander i Henri Lloyd T-shirt.
UT PÅ BÅTTUR: Mikkel (t.v) i hettejakke fra Holebrook, Eirik i sweater fra Mousqueton og Pernille i kjole fra Jean Paul med Ottilia genser over skuldrene.
TÅLER EN SPRUT: F.v Eirik med Sail Racing, Mikkel med Adidas bukse og Zhik jakke, Alexander med jakke fra Regatta, og jentene med hvert sitt Regatta-sett, og sko fra Gill og Zhik.
KLAR FOR HAVNETUR: Pernille (f.v) med oransje UV- beskyttende topp fra Adidas, shorts fra Sail Racing og Milano jakke fra Henri Lloyd, mens Caroline har lue fra Zhik og Nordøsten coat fra Regatta.
SOMMER I LUFTA: Eirik i Holebrook Ricard Windproof og Zhik lue, Mikkel i Sail Racing T-shirt og Ralf genser.
BLÅTT OG TURKIS: Pernille (t.h) i turkise gummistøvler og T-shirt fra Jean-Paul, samt bukse med stretch fra Jean Paul og Ottilia genser over skuldrene. Caroline i marine/hvit Svea Hood genser, og Alexander i Adrian windstopper, begge fra Holebrook.
MOT VIND OG VANN: Caroline og Pernille med jakker fra Gill og Henri Lloyd.

Glade og friske farger

Vi som dyrket fargetrendene på slutten av 80-tallet, kan glede oss. Igjen er det sterke farger og pastell som preger motebildet. Samtidig er de klassiske norske fargene stadig populære, både for landkrabber og båtfolk.

Publisert Sist oppdatert

I år er det fargene fra 80-tallet som kommer tilbake for fullt, akkompagnert av sterke farger som grønt, oransje, gult, rødt og mellomblått. Både yttertøy, fottøy og klær for bryggekosen har preg av glade og friske farger. Samtidig er de norske klassikerne rødt, hvitt og blått stadig like aktuelle, og de fleste tøyprodusentene lanserer flere modeller i de klassiske fargene. I tillegg relanserer både Helly Hansen og Henri Lloyd flere av sine tidligere bestselgere i samme farger, men med små forbedringer. Henri Lloyd feirer i år sitt 50-årsjubileum, og har i den forbindelse relansert noen av sine besteselgere gjennom tidene, med enkelte praktiske endringer.

Nordmann utvikler Adidas

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER