SPORTLIG: Buster M5 går mykt i sjøen og et tilfeldig hopp byr ikke på store problemer når båten lander.
FORDEKK: Buster vil nok ikke at noen sitter på fordekket under fart, men vi hadde likevel sett at det var bedre sittemuligheter, for eksempel når folk skal fiske.
SIER FRA: Store logoer og elegante fargekombinasjoner varsler tydelig om at dette er en ny toppmodell fra Buster.
SOLID: Buster har i alle år laget bruksbåter, og også M5 er bygget for å tåle bank.
HESTEKREFTER: 350 V8-hester sparker godt fra, men motoren byr også på sivilisert oppførsel og fin kontroll.
SAKSER: Stolunderstellet gir flott komfort.
SAKSER: Stolunderstellet gir flott komfort.
SPORTLIG: Buster M5 går mykt i sjøen og et tilfeldig hopp byr ikke på store problemer når båten lander.
Buster_magnum_m5_kjorebilde2_22862
Buster_magnum_m5_kjorebilde4_22866

Utsøkt versting

Buster Magnum er i utgangspunktet tøffe båter. Nå har femte generasjon Magnum fått hektet M5-betegnelsen til navnet, og er godkjent for de aller største påhengsmotorene som finnes på det «åpne» markedet.

Publisert Sist oppdatert

Nå er det ikke helt lett å holde orden på den logiske rekkefølgen i Buster-sortimentet. Magnum M5 er forvirrende nok litt lengre enn det som burde vært storesøsteren, den 300 hk-godkjente

Super Magnum-modellen. Så vidt vi kan se, er skroget snarere arvet fra Magnum Pro enn fra den vanlige Magnum-modellen.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER