Søk i arkivet

Hjelp

Innlogging

Innlogging gir abonnenter tilgang til digitalt innhold. Nøkkelen til innlogging er den epostsadressen vi har registrert på deg. Du kan administrere abonnementet på Min Side, som du får tilgang til ved innlogging. 

Trykk på "Innlogging-Ikonet" oppe i høyre hjørnet

Du må oppgi brukernavn som er epost-adresse og passord

Dersom vi ikke har registrert din epost fra før av må du ta kontakt med kundeservice. Send mail til kundeservice@batliv.no.

Har du glemt passord, trykk på Glemt?

Har du ikke noe abonnement fra før ? Trykk på "Få tilgang"

 

Du kan logge inn på dagspass ved å gå til siden Bli abonnent og velge "Få tilgang med SMS". Send oppgitte kode med SMS til 2171 for å bestille gjeldende dagspasstilbud. Når du har fått kvittering på SMS kan du taste inn mobilnummeret ditt i feltet på nettsiden og logge på. Logger du og vil på igjen seinere kan du gå til samme side og kun oppgi mobilnummeret ditt om det er innenfor 24 timer fra du bestilte dagspasset.

Da har vi ikke registrert din epostadresse i vårt abonnementsregister. Ta kontakt med kundeservice for å få registrert deg. Send mail til kundeservice@batliv.no eller ring oss på 66764950.

Klikk her for å gå til siden for å gjenopprette passord. Oppgi epostadressen din og trykk for å sende. 

I løpet av noen få minutter vil du motta en epost med informasjon om hvordan du bytter passord. Har du ikke hatt noe passord tidligere, vil du da få oppgitt et midlertidig passord i eposten. 

Det kan være flere årsaker til at du ikke for lest pluss-artikler.

  1. epost adressen din er ikke registrert korrekt - ta kontakt med kundeservice
  2. abonnementet ditt gir ikke tilgang - ta kontakt med kundeservice

Abonnement

Spørsmål og svar knyttet til abonnement. 

Du kan melde adresseforandring på flere måter. Den enkleste både for deg og oss er at du logger deg inn her på seilas.no og endrer adressen din på Min Side. Da vil vårt abonnementssystem automatisk bli oppdatert. Eller du kan ta kontakt med kundeservice.

Våre magasiner blir distribuert av Posten og Mediapost. Posten leverer magasinet som ordinær post, mens Mediapost levere uadressert sammen med aviser og andre tidskrifter.
Dersom du ikke mottar magasin må du si ifra til Kundeservice som vil sørge for ettersending.

Båtliv-app for nettbrett

Båtliv finnes som app for nettbrett og smarttelefoner, våre premium- og digitale abonnenter har fri tilgang til disse. Du kan også kjøpe enkeltblader og abonnement i appen.

For å få tilgang til bladene må du logge inn i appen med din epostadresse, og vi må ha den registrert hos oss. Om du ikke har registrert epostadressen hos oss, ta kontakt med kundeservice@batliv.no.

Om din epostadresse ikke gjenkjennes i appen, har vi enten ikke adressen din registrert eller du forsøker å bruke en annen epostadresse enn den vi har registrert på deg. Mange epostadresser kan ha flere varianter, f.eks. kan du motta epost på både kortnavn@firma.no og langt.navn@firma.no, men for at appen skal gjenkjenne deg må den du logger inn med stemme helt overens med den vi har registrert. Kontroller at du har skrevet adressen riktig og ta kontakt med kundeservice@batliv.no dersom problemet vedvarer.

 

Om du akkurat har tegnet abonnement og fått dine opplysninger registrert hos oss kan det ta noen timer før systemene har synkronisert seg og du får logget inn i appen. Dersom du ikke får logget inn i løpet av et døgn, ta kontakt med kundeservice@batliv.no for å kontrollere abonnementsopplysningene.

Abonnement kjøpt i AppStore/Google Play er begrenset til det digitale bladet i appen, og vi har ikke tilgang til brukerdata for dere som har kjøpt der. For å få full tilgang må du tegne et abonnement direkte hos oss.  

Gå til toppen