Førsteinntrykk:

DESIGN: Rand Mana 23 er et luksusprodukt som trenger justeringer for å være perfekt.

Rand Mana 23: Designperle med forbedringspotensial

Elektriske båter kommer, men det blir ikke Rand Mana 23 som vil snu markedet. Detaljene må poleres før den danske el-båten får tommelen opp fra oss.

Publisert Sist oppdatert

I første omgang er det derfor gjennom båtdelingstjenesten Kruiser at nordmenn vil stifte bekjentskap med Rand Mana 23. I stedet for å kjøpe båt, så er det mulig å gjøre en avtale med Kruiser som vil gi båtbrukere tilgang til Kruisers nettverk av båter. Med et abonnement er det bare å bestille båt via en app, dra til brygga, og legge ut. Tjenesten er ideell for de som vil bruke alle sine båttimer på sjøen, og ikke til båtpuss.

Båtmagasinet testet Kruiser sine modeller, og å komme fra norske GreenWave 601 til danske Rand Mana 23 ble en nedtur. Vi testet båten en liten sving ut fra Kruisers base på Oksenøya ved Oslo en vakker oktoberdag hvor det var et svakt vinddrag fra nord.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

Digitalt månedsabonnement

79,-

pr. måned

BESTILL HER

Digitalt
årsabonnement

699,-

pr. år

BESTILL HER

Gullabonnement
Blad og digital

949,-

pr. år – 10 utgaver + Norske Gjestehavner

BESTILL HER